avagy hogyan építs brandet profin fillérekből

Sikeres Márkaépítők

Sikeres Márkaépítők

Félsz a követőidtől?

Ki mered kérni a véleményüket rólad?

2019. február 26. - sikeresmarkaepitok

Érdekes kérdés merült fel bennem. A napokban több fronton is elkezdtük megint a követőinket, hírlevélre feliratkozóinkat kérdezgetni, elégedettségi kérdőívvel vagy csak pusztán egy-két kérdéssel. 

Erre sokan azt reagálták privátba (más márkák), hogy miért jó ez nekünk, hogy odakommentelnek mindenfélét a poszt alá?

kerdes.jpgA piackutatáshoz ugyanúgy hozzátartozik az elégedettség a márkáddal. Ha nem tudod, hogy a követőidnek mi az igénye, mit hiányol vagy épp mit szeret benned, akkor pusztán csak a statisztikákra támaszkodhatsz. Ha van elég önbizalmad (Van?), akkor merd kikérni a véleményüket.

Igen, lehet, hogy túl kritikusak lesznek nyilvánosan. De ez miért jó Neked?

Egyrészt tanulsz belőle. Az építő kritikát mindig tudni kell fogadni! 

Másrészt látod a "közhangulatot" a márkád követői között, hiszen például látod kik az igazán márkahűek, kik azok, akik csak Trollkodni szeretnek nálad vagy épp nem is követnek már, inaktívak, mert lényegtelen vagy már nekik (és ezzel a márkád is).

A márkád építése szempontjától két dolgot kell mindenképpen tudj már az elején:

- Hitelesnek kell lenned

- Tudnod kell, hogy melyek a gyenge pontjaid és az erősségeid. 

Ehhez a két dologhoz viszont nem árt, ha néha megkérdezed a követőtáborod, hogyan vélekednek rólad, mit javíts, mit vegyél akár teljesen ki a kínálatodból vagy épp mit tegyél be újdonságként, amit tuti szeretni fognak.

 

Sok olyan márkát ismerek, akik megragadtak egy szinten, nem tudnak fejlődni. Többek között a fent említett két tényező is hozzájárul ahhoz, hogy ne fejlődj vagy épp visszafejlődj. Egy márka nem lehet unalmas. Nem lehet átlagos és hétköznapi. Ki kell tűnj a tömegből. De hogyan?

süti beállítások módosítása